Om alles in goede banen te leiden maakt Heart of Worship gebruik van een kernteam welke bestaat uit Julian Zieleman en Dennis Eiland. Hieronder laten we in het kort zien wie we zijn en hoe we zelf ook de HEER hebben mogen leren kennen. Vanuit het kernteam besteden we weer taken uit aan onderliggende teams die ons helpen tijdens de avond. Wat deze teams precies allemaal doen en welke dit zijn lees je op de pagina organisatie.

Oprichters

Julian Zieleman

Functie: visiedrager

Hallo, mijn naam is Julian Zieleman en ik ben de oprichter/ visiedrager van Heart of Worship. Ik ben 30 jaar en woonachtig in Zwolle. God heeft het op mijn hart gelegd om een plek te creƫren waar we samen Jezus kunnen aanbidden, groeien in Zijn woord en Zijn liefde mogen uitdelen. In 2016 heb ik mijn leven aan Jezus gegeven door een bijzondere ontmoeting met God in mijn woonkamer. Dit is voor mij levens veranderend geweest en het beste wat mij is overkomen! Sindsdien heb ik een enorme passie voor het evangelie. Door middel van het leiden van aanbidding, spreken en het uitreiken naar anderen geef ik daar vorm aan. Het is mijn verlangen dat Heart of Worship een plek mag zijn die actief is in de samenleving, zodat we de kerk in de wereld mogen brengen en mensen om ons heen mogen bereiken met de liefde van Jezus.

Heb Ik het u niet geboden? Wees sterk en moedig, schrik niet en wees niet ontsteld, want de HEERE, uw God, is met u, overal waar u heen gaat. (Jozua 1:9)

Dennis Eiland

Functie: penningmeester

Hallo, mijn naam is Dennis Eiland! In 2014 toen ik 20 jaar oud was heb ik de HEER leren kennen. Ik kwam erachter dat Hij een God van relatie is en echt contact wil met ons mensen. Mijn leven is vanaf die dag sterk veranderd en mijn verlangen om Hem beter te leren kennen is enorm gegroeid. Zijn woord is levend en vol van kracht, daarom hou ik ervan om jongeren te onderwijzen en hierover te spreken. Hier wil ik graag binnen Heart of Worship ook veel ruimte aan geven. Een tekst die me erg aanspreekt is een woord dat de HEER tot Paulus richt: ‘Mijn genade is u genoeg’. Uiteindelijk kunnen we alleen (en mogen we gelukkig) ons beroepen op de genade die verkregen is door Jezus Christus onze verlosser.

Mijn genade is voor u genoeg, want Mijn kracht wordt in zwakheid volbracht. (2 Korinthe 12:9)